Vanliga frågor

Vanliga frågor

Tar ni bara emot akutfall?

Absolut inte. Vi har även vanlig tidsbokning på telefon 08-317700.

Ni hittar pris på alla våra behandlingar här.

Ni hittar pris på alla våra behandlingar här.

Ja. Kontakta oss för information.

Begränsad möjlighet, kontakta oss för information.

Nej.

Ja, det gör vi. Kontakta oss för information.

Ja, om du inte varit hos oss tidigare behöver vi ägaruppgifter och information om djuret.
Ta med stamtavla och försäkringsbrev om möjligt. Och den som lämnar djuret måste vara myndig och betala vid hämtning.

Antingen med kontokort eller swish. Vi är en kontantlös klinik
p.g.a personalens säkerhet och skriver inte heller fakturor.

Direktreglering med försäkringsbolag går utmärkt.

Ja det har vi. Klicka här.

Bl.a. egen ingång och eget väntrum för katter. För mer info klicka här.

Misstänker du att tillståndet för ditt djur är livshotande – ring nattöppet djursjukhus omedelbart.
Annars ring eller maila oss direkt kl 08:00 när vi öppnar för rådgivning och eventuellt akutbesök. 

Sök efter en viltvårdare på nätet.

Ja, alla bokningar sker via telefon; 08-317700.

Vi försöker alltid boka återbesök hos samma veterinär.

Med pendeltåg och buss.

Adress: Spjutvägen 5A, 175 61 Järfälla
Klicka här för vägbeskrivning

Ni hittar pris på alla våra behandlingar här.